Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καθοδηγούμενη ζωγραφική: Κλόουν

    Το τριώδιο έχει ανοίξει και βάζουμε σιγά σιγά τα αποκριάτικά μας! Αφού μάθαμε να σχεδιάζουμε τον Άη-Βασίλη, έναν χιονάνθρωπο και τον Ρούντολφ, επιχειρήσαμε να φτιάξουμε κι έναν πολύχρωμο και χαρούμενο κλόουν. Τα παιδιά, αν και πρωτάκια, έχουν πλέον εξοικειωθεί με τη μέθοδο των οδηγιών και σχεδιάζουν με άνεση ακολουθώντας τες.

   Αφού ολοκληρώσουν το σχέδιό τους με το μολύβι, το περνούν από πάνω με μαύρο ή γενικά σκουρόχρωμο μαρκαδόρο και στη συνέχεια ξεκινούν να χρωματίζουν. Αυτή τη φορά, δοκιμάσαμε να γεμίσουμε και το φόντο μας με χρώμα, χωρίς να αφήνουμε κενά. Μας πήρε κάτι παραπάνω από δύο διδακτικές ώρες αλλά τα καταφέραμε περίφημα! Τα έργα μας έγιναν τόσο όμορφα που, αν και δεν το συνηθίζω γενικά, τα πλαστικοποίησα για να μην μας χαλάσουν. 



 Και για όσους θελήσουν να το δοκιμάσουν, παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τα βήματα που ακολουθήσαμε για να σχεδιάσουμε τον κλόουν. Σε κάθε βήμα που δείχνουμε στον πίνακα, εξηγούμε και προφορικά ποιο κομμάτι φτιάχνουμε και πώς. Για παράδειγμα, στο πρώτο βήμα, τους είπα ότι θα ξεκινήσουμε από το καπέλο και θα κάνουμε μισό κύκλο ή μια καμπύλη γραμμή, που είδαμε στα Μαθηματικά.

Καλές αποκριάτικες δημιουργίες!

Σχόλια

  1. Η πρώτη δημοτικού με την χρωματική της γκάμα "βάζει τα γυαλιά" σε πολλούς ζωγράφους, η χαρά του χρώματος, μπράβο στη δασκάλα τους την κυρία Γαλήνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ εμείς της Πρώτης κι εγώ προσωπικά! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Βραχιολάκια για το Μάρτη!

Όξω Κουτσοφλέβαρε,  να 'ρθει ο Μάρτης με χαρά και με πολλά λουλούδια (επιτέλους!) Για να υποδεχτούμε τον πρώτο μήνα της άνοιξης, συνηθίζουμε να ετοιμάζουμε βραχιολάκια με κόκκινες και λευκές κλωστές, τα γνωστά μας "μαρτάκια". Σύμφωνα με την παράδοση, για να προστατευτούν από τον ήλιο του Μάρτη, οι άνθρωποι έφτιαχναν βραχιολάκια από κόκκινη, λευκή ή και χρυσή κλωστή στριμμένη που είχαν δέσει την προηγούμενη νύχτα σε μια τριανταφυλλιά για να τη δουν τ' αστέρια.