Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Βραχιολάκια με την αλφαβήτα

 Αφού ολοκληρώσαμε με τα πρωτάκια μας την εισαγωγική ενότητα "Πού είναι ο Άρης;" στη Γλώσσα, μπήκαμε στην αναλυτική και ενσυνείδητη επεξεργασία των γραμμάτων. Κάθε φορά που θα γνωρίζουμε ένα νέο γράμμα, θα παίρνουμε το βραχιολάκι με το γράμμα της ημέρας, μεγάλο και μικρό, δύο ή τρεις λεξούλες αναφοράς και τις αντίστοιχες εικόνες.

Μαθηματικά Πρώτης: Επιστολές προς τους γονείς

     Στο βιβλίο του δασκάλου για τα Μαθηματικά της Α' τάξης, προτείνεται, για κάθε νέα ενότητα του βιβλίου "Μαθηματικά της φύσης και της ζωής", που επεξεργαζόμαστε στο σχολείο, να αποστέλουμε στους γονείς ή κηδεμόνες μια επιστολή, στην οποία προσπαθούμε να τους εξηγήσουμε τι διδάσκεται το παιδί στην τάξη, τις δυσκολίες ή τα εμπόδια που παρουσιάζονται στη διαδικασία της μάθησης και να προτείνουμε τρόπους με τους οποίους μπορούν οι ίδιοι να βοηθήσουν το παιδί με δραστηριότητες και παιχνίδια στο σπίτι.

Το ημερολόγιο του δασκάλου 2018-2019

    Με μια μικρή καθυστέρηση, είναι έτοιμο και το φετινό εκτυπώσιμο σχολικό ημερολόγιο για το έτος 2018-2019. Ο σχεδιασμός παραμένει ίδιος με κάθε μήνα να αναπτύσσεται σε δύο σελίδες, έτσι ώστε να υπάρχει χώρος για τις σημειώσεις κάθε ημέρας. Στο ημερολόγιο έχουμε σημειώσει αργίες, σχολικές γιορτές, διακοπές και ενδεικτικά κάποιες παγκόσμιες ημέρες.

Κάρτα μολυβάκι

Μια εύκολη και απλή στην υλοποίηση ιδέα  προτείνουμε φέτος, για να καλωσορίσουμε τους νέους ή μη μαθητές μας. Φτιάχνουμε μια δίπτυχη κάρτα σε σχήμα μολυβιού, για κάθε μαθητή και μαθήτρια, με τις ευχές του δασκάλου ή της δασκάλας για την καινούρια σχολική χρονιά. 

Λαμπάδες με ρεταλάκια από κορδέλες

   Έτοιμες και οι φετινές μας λαμπαδίτσες, ευγενική χορηγία του σχολείου μας. Τις φτιάξαμε με ρεταλάκια από κορδέλες σε διάφορα χρώματα, σπάγκο, ξύλινα στολιδάκια και κόλλα σιλικόνης. Η κατασκευή είναι πολύ απλή και μπορει να γίνει εξ ολοκλήρου από τα παιδιά, αν αντί για σιλικόνη χρησιμοποιήσουμε απλή, υγρή κόλλα. Η διαδικασία είναι η εξής: 

Πασχαλινά αυγά με μαρκαδόρους και λαδοπαστέλ

   Φέτος θα βάψουμε τα πασχαλινά μας αυγουλάκια λίγο διαφορετικά! Θα χρειαστούμε χρωματιστά ανεξίτηλα μαρκαδοράκια, λαδοπαστέλ, φαντασία και υπομονή και θα περάσουμε ένα δημιουργικό απόγευμα στο σπίτι με τα παιδιά, μετατρέποντας τα βραστά αυγά μας σε μικρά έργα τέχνης. Με αυτά τα υλικά, εύκολα μπορούμε να υλοποιήσουμε τη δραστηριότητα και στο σχολείο.

Τσολιαδάκια με καθοδηγούμενη ζωγραφική

   Έχουμε παρουσιάσει την τεχνική της καθοδηγούμενης ζωγραφικής σε παλαιότερες αναρτήσεις που μπορείτε να βρείτε εδώ . Αυτή τη φορά, με τα τριτοτεταρτάκια μου, φτιάξαμε μόνοι μας μοναδικά τσολιαδάκια, για να στολίσουμε την πόρτα της αίθουσάς μας, για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου. 

Η τοιχογραφία της άνοιξης στην τάξη μας!

Η τοιχογραφία στην τάξη μας-Σχ. έτος 2017-2018    Πριν μερικά χρόνια είχα κάνει μία ανάρτηση με ιδέες για καλλιτεχνικές δημιουργίες, με αφορμή την Ιστορία της Γ' τάξης. Μεταξύ των δραστηριοτήτων που είχαμε κάνει εκείνη τη σχολική χρονιά, ήταν και ένα κολάζ γιγαντοαφίσα, με έμπνευση από την τοιχογραφία της άνοιξης. Πρόκειται για την τοιχογραφία, που βρέθηκε στον προϊστορικό οικισμό του Aκρωτηρίου της Θήρας, η οποία απεικονίζει το βραχώδες τοπίο της Σαντορίνης πριν την ηφαιστειακή έκρηξη και υμνεί τον ερχομό της άνοιξης. Σήμερα βρίσκεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.