Καλή επιστροφή στο σχολείο σε παιδιά και εκπαιδευτικούς!!! Ο χειμωνιάτικος καιρός μας χάρισε μια μικρή παράταση διακοπών, αλλά ως τη Δευτέρα θα είμαστε πάλι πίσω στα σχολεία και στις τάξεις μας. Στο ξεκίνημα της καινούριας χρονιάς είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουμε τον απολογισμό του χρόνου που πέρασε και να αποφασίσουμε τι θέλουμε να κρατήσουμε, να πετάξουμε, να αλλάξουμε ή να δημιουργήσουμε από εδώ και πέρα, με στόχο να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε σε διάφορους τομείς.
Αυτή είναι μια διαδικασία που μπορούμε να κάνουμε ο καθένας για τον εαυτό του ή σε πιο απλή μορφή μαζί με τα παιδιά στην τάξη, την πρώτη μέρα στο σχολείο μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων. Μοιράζουμε αυτοκόλλητα χαρτάκια σε όλους. Σε ένα γράφουμε κάτι που θέλουμε να αλλάξουμε. Σε ένα άλλο, ένα στόχο που θέλουμε να πετύχουμε μέσα στη χρονιά ή μια ευχή. Κάπως έτσι θα φτιάξουμε μια ομαδική σύνθεση-αφίσα με ευχές και στόχους για το 2015, που θα στολίζει την τάξη μας και θα μας υπενθυμίζει απλά να προσπαθούμε.
Άλλη μια ωραία συνήθεια, που μπορεί να γίνει προσωπική, οικογενειακή ή σχολική παράδοση των πρώτων ημερών κάθε νέας χρονιάς, είναι το βάζο των καλύτερων στιγμών για το οποίο γράψαμε πέρυσι τέτοιο καιρό. Το ανοίξαμε στο σπίτι, θυμηθήκαμε πολλά και ετοιμάσαμε το φετινό, με σκοπό να το γεμίσουμε με ακόμα περισσότερα χαρτάκια. Φτιάξτε ένα για την τάξη σας ή ζητήστε από τα παιδιά να φέρουν από ένα βάζο, να το στολίσετε και να το έχουν στο σπίτι για να γράφουν όποτε και ό,τι θέλουν.
Καλή χρονιά με πολλές ευτυχισμένες στιγμές και Υγεία!
Πρωτότυπες και ωραίες ιδέες που μπορούν να επεκταθούν βάζοντας ορισμένους κοινούς στόχους για όλη την τάξη που θα διευκολύνουν τη συνεργασία των παιδιών (π.χ. κάτι που να εχει σχέση με ανακύκλωση). Μπράβο !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'στε καλά! Πολύ ωραία ιδέα για τους κοινούς στόχους της τάξης! Στην τάξη Υποδοχής που έχω φέτος κάνουμε μάθημα είτε ατομικά είτε σε ομάδες των δύο ή τριών παιδιών το πολύ, οπότε έγραψε ο καθένας κάτι για τον εαυτό του. Όταν θα έχω τάξη όμως σίγουρα θα το δουλέψουμε και σε ομαδικό επίπεδο. :-)
Διαγραφή