Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πολύχρωμη κορνίζα για τον πίνακα της τάξης!

        Με έμπνευση από την πρόσφατη ανάρτηση της Χριστίνας Κανάρια στο Teaching Therapy, με θέμα τη μπορντούρα για την πόρτα της τάξης και τους πίνακες ανακοινώσεων, αποφάσισα να φτιάξω μια όμορφη κορνίζα για τον διπλό λευκό πίνακα που έχω στην αίθουσά μου. Λίγο τα μουντά χρώματα στους τοίχους, λίγο που έρχονται οι απόκριες, ήθελα να δώσω λίγο παραπάνω χρώμα και φως στην τάξη μας, για να αλλάξει όσο γίνεται η χειμωνιάτικη διάθεσή μας... Γι' αυτό, την έκανα πολύχρωμη!
   Εκτύπωσα το αρχείο της Χριστίνας από το Teaching Therapy σε δέκα χρωματιστά χαρτιά Α4. Έκοψα, μετά, τα τέσσερα κομμάτια από κάθε χαρτί και τα πλαστικοποίησα. Πλέον, ό,τι και να φτιάχνω το πλαστικοποιώ για να μπορώ να το χρησιμοποιώ κάθε χρόνο. Τα δέκα φύλλα μου έβγαλαν σαράντα κομμάτια, τα οποία τελικά έφτασαν και περίσσεψαν για τον διπλό πίνακα που έχουμε στην ταξη. Για έναν απλό πίνακα, φαντάζομαι θα χρειάζονται λιγότερα.
   Η συναρμολόγηση είναι πολύ απλή. Πίσω από κάθε κομμάτι κολλούσα τρία ρολάκια χαρτοταινίας και μετά το τοποθετούσα περιμετρικά του πίνακα. Στη διάρκεια του πρώτου διαλείμματος πρόλαβα και το τελείωσα κι έτσι ήταν έκπληξη και για τα παιδιά μόλις μπήκαμε πάλι μέσα στην τάξη!

   Μια απλή κατασκευή άλλαξε τη διάθεση όλων μας! Δείτε και μόνοι σας τις φωτογραφίες με τον πίνακα πριν και μετά την τοποθέτηση της κορνίζας και δοκιμάστε το και στην δική σας τάξη! Πολύχρωμη ή μονόχρωμη, ό,τι αρέσει στον καθένα, σίγουρα θα μεταμορφώσει τον πίνακα ή και τους φελοπίνακες και θα προσθέσει ακόμα μία πινελιά χρώματος στην αίθουσα!

Σχόλια

  1. Είναι τόσο όμορφο και κυρίως καλαίσθητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ Μαρία!!! Η δική σου γνώμη για μένα έχει άλλη βαρύτητα...

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς δεν μου ανοίγει το pdf..μπορείτε να με βοηθήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμάστε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο και άνοιγμα με Adobe Acrobat Reader. Αν δεν δουλέψει επικοινωνήστε με τη Χριστίνα του Teaching Therapy μέσω της σελίδας της στο facebook.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα!! Σίγουρα κολλάει στον άσπρο πίνακα η χαρτοταινία;, Νομίζω πως δεν κολλάει εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Ιωάννα! Εξαρτάται από την κορνίζα του ασπροπίνακα. Αν είναι μεταλλική ή ξύλινη. Στον συγκεκριμένο κόλλησε. Σε άλλον ασπροπίνακα δυσκολεύτηκα και έβαλα και σελοτέιπ σε διάφορα σημεία. Δοκίμασε και blu tack ή αλλιώς κόλλα πλαστελίνη. Ίσως κολλήσει ευκολότερα έτσι.

      Διαγραφή
  4. όταν εννοείτε τα 4 κομμάτια από κάθε χαρτί?Eυχαριστώ πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.