Χρησιμοποιήσαμε το τρίγωνο του πολλαπλασιασμού στην τάξη για να κάνουμε μια μικρή επανάληψη στην προπαίδεια και τον πολλαπλασιασμό, αλλά και την αντίστροφη πράξη του, την διαίρεση. Αρχικά, έδινα στα παιδιά δύο μονοψήφιους αριθμούς και τους έγραφαν με μαρκαδόρο πίνακα στα πράσινα τριγωνάκια. Το τρίγωνο είναι πλαστικοποιημένο, οπότε μπορούν να γράφουν και να σβήνουν όσες φορές θέλουν. Τα παιδιά έβρισκαν το γινόμενο και το έγραφαν στο μοβ τριγωνάκι στην κορυφή του μεγάλου τριγώνου.
Στη συνέχεια με αυτούς τους αριθμούς που είχαν συμπλήρωναν τους δύο πολλαπλασιασμούς και τις δύο διαιρέσεις στον λευκό χώρο. Χρειάστηκε να κάνουμε δυο-τρία παραδείγματα μαζί, αλλά αμέσως μετά το κατάλαβαν και έβαζαν δικούς τους αριθμούς για να συμπληρώσουν το τρίγωνο. Με την ευκαιρία, θυμηθήκαμε την αντιμεταθετική ιδιότητα του πολλαπλασιασμού.
Η Χριστίνα από το Teaching Therapy προτείνει να ρίχνουν ένα ζάρι, ώστε να επιλέγονται τυχαία οι αριθμοί και η δραστηριότητα να πάρει πιο παιγνιώδη χαρακτήρα. Υπάρχουν σίγουρα πολλοί τρόποι αξιοποίησης του υλικού.
Στον σύνδεσμο εκτός από το υλικό που χρησιμοποιήσαμε εμείς, θα βρείτε το αντίστοιχο τριγωνάκι για την πρόσθεση και την αφαίρεση.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου