Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πασχαλινή καρτούλα ακορντεόν!


     Όσος καιρός και αν περάσει, δε θα σταματήσω να σκέφτομαι πόσο κρίμα είναι που δεν παίζει πια στην τηλεόραση η εκπομπή του Neil Buchanan, Art Attack ή έστω κάποια αντίστοιχη. Ψάχνω να βρω τα επεισόδια, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα στο διαδίκτυο. Ευτυχώς, από τις ιδέες που είχα δοκιμάσει να κάνω, έχω κρατήσει κάποιες και τώρα θα τις μοιραστώ μαζί σας και να τις ξαναθυμηθούμε μαζί. 


     Μια από αυτές είναι η κάρτα ή βιβλιαράκι με το κοτοπουλάκι, που σκάει από το αβγό του και φεύγει!! Για να τη φτιάξετε κι εσείς:
1. Αρχικά κόψτε ένα ορθογώνιο κομμάτι χαρτόνι μήκους 36 εκ και ύψους 9-10 εκ.
2. Διπλώστε το χαρτόνι, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, ώστε να δημιουργηθούν έξι πτυχές.
3. Κολλήστε σε τρεις από αυτές χαρτονάκια ενός άλλου χρώματος.
4. Με τη βοήθεια του πατρόν ετοιμάστε τα αβγουλάκια. Στα δύο πρώτα κάντε μικρές ρωγμές (στο δεύτερο αφαιρέστε ένα κομμάτι από το αβγό). Τα υπόλοιπα χωρίστε τα σε δύο μέρη. Θα τα κολλήσετε στο τέλος, αφού φτιάξετε τα κοτοπουλάκια.
5. Κόψτε τα κοτοπουλάκια. Στο πατρόν έχω αριθμήσει τις φιγούρες, ώστε να ξέρετε με ποια σειρά θα τα βάλετε στην κάρτα.
6. Βάλτε ματάκια και ράμφη στα κοτοπουλάκια. (Τα μάτια για πιο γρήγορα τα έκοψα με τον απλό διακορευτή εγγράφων)
7. Προσθέστε τα φτερά και τα πόδια και 
8. Κολλήστε προσεκτικά σε κάθε κομμάτι το αβγό και το πουλάκι. (Στα πρώτα τέσσερα πρώτα βάζουμε το πουλάκι και μετά το αβγό, ενώ στα δύο τελευταία το αντίθετο) 
Στο τέλος, η κάρτα θα είναι κάπως έτσι:

    Στη συνέχεια, προαιρετικά, μπορούμε να κάνουμε ό,τι και ο Neil για να κλείσουμε την κάρτα-βιβλιαράκι, προτού την προσφέρουμε σαν δώρο ή σαν κάρτα σε δώρο. Θα χρειαστούμε λίγο χαρτόνι και κορδέλα.
1. Διπλώνουμε την κάρτα και στην εξωτερική πλευρά, κολλάμε ένα κομμάτι κορδέλας 20εκ. (αν περισσεύει μετά την κόβουμε)
2. Από πάνω τοποθετούμε ένα χαρτόνι σαν αυτά που κολλήσαμε προηγουμένως στο εσωτερικό της κάρτας.
3. Κάνουμε το ίδιο και στην άλλη εξωτερική πλευρά.
4. Δένουμε τις κορδέλες και στις δύο άκρες της κάρτας σε φιόγκους.  
Αν κρατήσουμε τη μία από τις δύο κορδέλες δεμένη, ανοίγουμε την κάρτα σαν βιβλίο

Φωτογράφησα και την κάρτα που είχα φτιάξει πριν από αρκετά χρόνια, όταν είδα την ιδέα στο Art Attack.


Σχόλια

  1. Σήμερα ανακάλυψα το blog σας και δηλώνω θαυμάστρια! Είμαι εν δυνάμει συνάδελφος, φοιτήτρια στο τρίτο έτος στο Π.Τ.Δ.Ε. και ανυπομονώ να έχω τη δική μου τάξη ώστε να εφαρμόσω κάποιες από τις ιδέες σας και πολλές άλλες! Συγχαρητήρια!
    Βάλια Χριστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Βάλια!! Στο εύχομαι να γίνει άμεσα!! Καλό πτυχίο!!!

      Διαγραφή
  2. Φανταστική ιδέα! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα! πολυ χαριτωμενο το πουλακι.
    Η εκπομπη παιζει σε ενα απο τα καναλια στο οτε τβ. το βλεπουν τα παιδια μου νομιζω disney chanel λεγετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;; Παρουσιάζει ο Neil; Δεν έχω οτε tv και δεν ξέρω..

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.