Μια ακόμα ιδέα από τη φίλη και συνάδελφο, δασκάλα Ειδικής Αγωγής Σταυρούλα Σκλαβούνου, για τη διαχείριση της τάξης. Ατομικές καρτέλες στις οποίες κολλάμε μικρά αυτοκόλλητα ως επιβράβευση για τους μαθητές.
Έχω ξεκινήσει τις τελευταίες μέρες και τις χρησιμοποιώ στο ολοήμερο. Η συμφωνία που κάναμε ήταν να παίρνει ένα αυτοκόλλητο ο καθένας, την ημέρα, αν έχει καλούς τρόπους στη διάρκεια του γεύματος και αν τηρεί τους κανόνες που έχουμε βάλει. Όποιος συμπληρώνει την καρτέλα, θα την παίρνει, μαζί με ένα βραβείο για το επίτευγμά του!
Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί και με άλλους όρους, πχ. σε εβδομαδιαία βάση. Μπορεί ακόμα να συνδυαστεί και με την κλήρωση για τον μυστικό μαθητή της εβδομάδας. Αν κάποιος δηλαδή έχει κληρωθεί και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πέντε αυτοκόλλητα (ένα για κάθε μέρα της εβδομάδας) θα παίρνει το βραβείο.
1. Εκτυπώστε το αρχείο σε λευκά ή χρωματιστά χαρτιά.
2. Κόψτε τις καρτέλες.
3. Γράψτε τα ονόματα των μαθητών.
4. Πλαστικοποιήστε και είναι έτοιμες.
Για να έχω συγκεντρωμένες τις καρτέλες, έκανα στις γωνίες τρύπες με το διακορευτή και τις πέρασα από ένα κρίκο. Μπορείτε, όμως, και να τις βάλετε κάπου στην τάξη (σε τοίχο, φελοπίνακα κ.ά.)
Η ασπρόμαυρη εκδοχή.
Η ασπρόμαυρη εκδοχή.
Και η έγχρωμη εκδοχή!
Γαλήνη καλησπέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσει πάρα πολύ το blog σου και βρίσκω τις ιδέες σου φανταστικές. Για αρχή λέω να χρησιμοποιήσω τις καρτέλες επιβράβευσης. Μια ερώτηση: τις καρτέλες τις έχεις φτιάξει μόνη σου ή τις βρήκες έτοιμες; Βλέπεις, επειδή εγώ διδάσκω Αγγλικά θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να κάνω κάποιες μικροαλλαγές...
Φιλιά,
Μίνα
Καλησπέρα Μίνα!
ΔιαγραφήΟι ιδέες υπάρχουν ήδη. Εγώ απλά βρίσκω όσες μου αρέσουν, τις εφαρμόζω και τις μοιράζομαι μαζί σας! Όλο το υλικό που έχω αναρτήσει, το φτιάχνω μόνη μου. Τις συγκεκριμένες καρτελίτσες τις έφτιαξα στο word με πλαίσιο και πινακάκι. Μετά πρόσθεσα τα σχεδιάκια. Μπορείς βέβαια να βρεις έτοιμες στα αγγλικά. Υπάρχει πολύ υλικό από αγγλόφωνους συναδέλφους στο διαδίκτυο!
καλησπερα και συγχαρητηρια για το πολυ χρησιμο blog σου!! να σε ρωτησω οσον αφορα τις καρτελες επιβράβευσης. Οταν συμπληρωνουν τα αυτοκολλητακια τι βραβειο θα μπορουσαμε να δινουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Νικολέτα! Προσωπικά προτιμώ τις μη υλικές αμοιβές. Θα μπορούσες να δίνεις μικροπραγματάκια όπως γόμες, ξύστρες, μολυβάκια κ.ά. αν θες. Μπορείς όμως να κάνεις κλήρωση μεταξύ αυτών που έχουν συμπληρώσει πέντε αυτοκολλητάκια, ένα για κάθε μέρα και να δίνεις το βραβείο του μαθητή της εβδομάδας ή να δίνεις σε περισσότερα παιδιά κάποιο διαφορετικό βραβείο (ο πιο επιμελής, ο καλύτερος βοηθός κλπ)
ΔιαγραφήΓεια σου Γαλήνη! Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου! Ποιες μη υλικές αμοιβές θα πρότεινες; Για Α τάξη;
ΑπάντησηΔιαγραφήO τίτλος του μαθητή της εβδομάδας ή της ομάδας της εβδομάδας (δες τις σχετικές αναρτήσεις στη σελίδα) είναι ένα μη υλικό κίνητρο. Μπορείς να έχεις μια ώρα την εβδομάδα ελεύθερη και να διαλέγουν τα παιδιά τι θα κάνετε εκείνη την ώρα (κάποιο παιχνίδι, ζωγραφική, τραγουδάκια κλπ). Άλλη ιδέα είναι να καθίσουν με όποιον θέλουν για μια εβδομάδα. Ανάλογα με το υλικό που έχεις μπορείς να τροποποιήσεις τις ιδέες για να εξυπηρετούν τη δική σου τάξη.
ΔιαγραφήΥπέροχες ιδέες για τις μη υλικές αμοιβές! Ευχαριστούμε πολύ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Καλή συνέχεια!
Διαγραφή