Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καροτοκουτάκια για το Πάσχα!

  Τρία χαριτωμένα κουτάκια σε σχήμα καρότου, τέλεια για τα πασχαλινά κεράσματα στο σχολείο ή και σε πάρτυ στο σπίτι! Συγκεντρώστε τα υλικά (χαρτόνια, κορδέλες, ριζόχαρτο, ψαλίδι και κόλλα) και πάμε να δούμε πώς γίνεται το καθένα από αυτά. 

Για το πρώτο σχέδιο:
1. Εκτυπώνουμε το πατρόν και το αντιγράφουμε στο χαρτόνι
2. Κάνουμε τις τσακίσεις πάνω στις γραμμές.
3. Κλείνουμε με λίγη κόλλα.
4. Κόβουμε τις εγκοπές στο πάνω μέρος και περνάμε τη μέσα μέσα στην άλλη για να κλείνει το κουτάκι.
5. Σηκώνουμε τα δύο "πεταλάκια" και κάνουμε 2 τρύπες στο καθένα για να περάσουμε από μέσα την κορδέλα.
6. Περνάμε και δένουμε την κορδέλα σε φιόγκο.
7. Αν θέλουμε περνάμε από τις ίδιες τρύπες ένα σύρμα πίπας σε πράσινο χρώμα και τυλίγουμε τις άκρες του σε ένα μολύβι για να πάρει το σχήμα στη φωτογραφία.
Το δεύτερο κουτάκι είναι ένας απλός κώνος. Τον κλείνουμε με κόλλα, ταινία ή και με συρραπτικό πιο εύκολα. Βάζουμε τις λιχουδιές που χωράνε στον κώνο σε ένα ριζόχαρτο και το κλείνουμε σαν πουγκάκι με μια κορδέλα. Τοποθετούμε το πουγκάκι μέσα στον κώνο και είναι έτοιμο!
















Για το τρίτο καροτοκουτάκι χρειαζόμαστε ένα τετράγωνο χαρτόνι. Αυτό που χρησιμοποίησα εγώ είναι 12x12εκ. Συρράπτουμε τις άκρες μεταξύ τους και έχουμε ένα κύλινδρο. Πατάμε την μια άκρη του και συρράπτουμε.  Το γεμίζουμε με ό,τι θέλουμε και πάμε για το κλείσιμο. Κόβουμε ένα πράσινο χαρτονάκι σε λωρίδες αφήνοντας μια βάση 1-2εκ και τις τσακίζουμε για να μοιάζουν με φυλλαράκια. Βάζουμε τη βάση που αφήσαμε μέσα στην ελεύθερη άκρη του κυλίνδρου, πατάμε και συρράπτουμε.  (Προσοχή! Το ένα κλείσιμο είναι "οριζόντιο" και το άλλο "κάθετο"!)
Αν θέλουμε κρύβουμε το συρματάκι με ένα στολιδάκι ή μια μικρή καρτούλα.

Το πατρόν για το πρώτο σχέδιο και τον κώνο.

Για πολλά κομμάτια πιο εύκολα είναι τα δύο τελευταία κουτάκια που γίνονται πιο γρήγορα και δε θέλουν κόλλα. Και το πρώτο όμως είναι χαριτωμένο! Διαλέξτε αυτό που σας αρέσει περισσότερο και καλές δημιουργίες!



Σχόλια

  1. άλλη μια ωραία ιδέα, μπράβο Γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ρωτήσω, οι κώνοι γίνονται μικροί; Ή πρέπει να τους μεγαλώσουμε λίγο; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι για μικρά δωροκουτάκια το πατρόν. Για μεγαλύτερα από αυτά μπορείς να μεγεθύνεις το πατρόν ή να το σχεδιάσεις ακριβώς στη διάσταση που σε βολεύει με τη βοήθεια του διαβήτη ή ενός πιάτου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.