Στη δεύτερη ενότητα της Μελέτης της Γ' Δημοτικού "Ο τόπος μας"¨, παρουσιάζονται γεωγραφικοί όροι του κατακόρυφου και οριζόντιου διαμελισμού, χωρίς να γίνεται ακόμα αυτή η διάκριση μεταξύ τους. Για κάποιους από αυτούς, υπάρχουν φωτογραφίες και σχέδια, ενώ για άλλους γίνεται μόνο γραπτή αναφορά. Έτσι, όταν δουλέψαμε αυτή την ενότητα, έκανα πρόχειρα κάποια σχεδιάκια για να έχουμε εικόνα για όλα όσα αναφέρονται στο βιβλίο.
Τα παιδιά ανά δύο χρωμάτισαν από ένα αφισάκι και αφού είχαν τελειώσει όλοι τα παρουσίασαν στην τάξη, περιγράφοντας προφορικά τον όρο που χρωμάτισαν. Μετά τα χωρίσαμε σε δύο ομάδες: σε αυτά που έδειχναν τους σχηματισμούς της ξηράς σε σχέση με τη θάλασσα, χωρίς να αναφερθούμε στον οριζόντιο διαμελισμό, και σε αυτά που αφορούσαν μόνο την ξηρά και τα στοιχεία της και πάλι χωρίς να μιλήσουμε για τον κατακόρυφο διαμελισμό αντίστοιχα. Τα πρώτα τα κολλήσαμε σε γαλάζιο φόντο ενώ τα δεύτερα σε πράσινο.
Στη φωτογραφία, βλέπετε το τελικό αποτέλεσμα, που έχουμε αναρτήσει στην τάξη μας. Κατεβάστε και εκτυπώστε το αρχείο που ετοίμασα και δοκιμάστε το κι εσείς στο σχολείο ή στο σπίτι. :-)
Τέλειο! Πολύ χρήσιμο κ ευχάριστη δραστηριότητα για τα παιδιά! Ευχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΩ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΥΤΟ.
Σ΄ευχαριστούμε Όλγα! Για να το αποθηκεύσεις, πατάς πάνω στη λέξη αρχείο και στη σελίδα που σου εμφανίζεται, πάνω δεξιά θα βρεις ένα βελάκι. Αν περάσεις τον κέρσορα από πάνω εμφανιζεται η λέξη λήψη. Κάνεις κλικ στο βελάκι αυτό και αποθηκεύεται το αρχείο στον υπολογιστή σου. Αν εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα με την αποθήκευση στείλε μας και πάλι.
ΔιαγραφήΥπέροχη δουλειά, παιδιά. Η βοήθειά σας πολύτιμη πολλές φορές. Σας ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστούμε πολύ Θεοδότα!
Διαγραφήέψαχνα,έψαχνα και δεν έβρισκα...ήταν ακριβώς αυτό που ζητούσα!Σας ευγνωμονώ :) Ευχαριστώ πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφή