Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το κουβαδάκι των κατασκευών!

    Επειδή ποτέ ο χώρος αποθήκευσης και οργάνωσης δεν είναι αρκετός, ανακυκλώνουμε κουβάδες από επαγγελματικές συσκευασίες σαλτσών, σνακ ή και μπογιές και τους μετατρέπουμε σε πρακτικούς, φορητούς αποθηκευτικούς χώρους, για τα υλικά που χρησιμοποιούμε για τις χειροτεχνίες μας. Θέλετε να μεταφέρετε υλικά απ' το σπίτι στην τάξη για τις κατασκευές της επόμενης μέρας; Βάλτε τα μέσα στο κουβαδάκι σας και είστε έτοιμοι! Μπορείτε να μαζέψετε περισσότερα και να οργανώσετε τα υλικά των μαθητών σας (μπογιές, κόλλες, ψαλίδια, κλπ) 


Για να ομορφύνουμε ένα κουβά:

1.Πλένουμε καλά τον κουβά και τον αφήνουμε να στεγνώσει. 
2.Το καπάκι στο κέντρο έχει συνήθως ένα σημαδάκι. Βάζουμε εκεί τη μύτη του διαβήτη και τον ανοίγουμε μέχρι το σημείο που θέλουμε να καλύψουμε.
3. Σχεδιάζουμε, με το άνοιγμα του διαβήτη, έναν κύκλο στο πίσω μέρος του αυτοκόλλητου.
4. Κόβουμε τον κύκλο και αφού αφαιρέσουμε το χαρτί από το αυτοκόλλητο, το τοποθετούμε στο καπάκι.
5. Μετράμε με μία μεζούρα την περίμετρο στο πάνω μέρος του κουβά και το ύψος του.
6. Κόβουμε ένα ορθογώνιο κομμάτι από το αυτοκόλλητο, με μήκος 4-5 εκ μεγαλύτερο από την περίμετρο που μετρήσαμε και ύψος 3 εκατοστά μεγαλύτερο από το ύψος που μετρήσαμε.
7.  Κόβουμε το μεγάλο ορθογώνιο σε 5-6 μικρότερα για να τα εφαρμόσουμε πιο εύκολα. Συνήθως τέτοια κουβαδάκια στενεύουν προς τα κάτω, οπότε αν προσπαθήσουμε να κολλήσουμε ένα μεγάλο κομμάτι, θα κάνει τσακίσεις.
8. Κολλάμε ένα-ένα τα κομμάτια που κόψαμε καλύπτοντας όλον τον κουβά.
9. Κόβουμε το αυτοκόλλητο που εξέχει από τον πάτο όπως στην εικόνα παρακάτω και κολλάμε.
10. Αν έχουμε λεπτό αυτοκόλλητο και παρότι καλύψαμε τον κουβά, εξακολουθεί να φαίνεται η ετικέτα του, τοποθετούμε άλλη μία στρώση.   
Καλή επιτυχία!


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.