Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καρτέλες επιβράβευσης για αυτοκόλλητα

 
 
  Μια ακόμα ιδέα από τη φίλη και συνάδελφο, δασκάλα Ειδικής Αγωγής Σταυρούλα Σκλαβούνου, για τη διαχείριση της τάξης. Ατομικές καρτέλες στις οποίες κολλάμε μικρά αυτοκόλλητα ως επιβράβευση για τους μαθητές. 

    Έχω ξεκινήσει τις τελευταίες μέρες και τις χρησιμοποιώ στο ολοήμερο. Η συμφωνία που κάναμε ήταν να παίρνει ένα αυτοκόλλητο ο καθένας, την ημέρα, αν έχει καλούς τρόπους στη διάρκεια του γεύματος και αν τηρεί τους κανόνες που έχουμε βάλει. Όποιος συμπληρώνει την καρτέλα, θα την παίρνει, μαζί με ένα βραβείο για το επίτευγμά του! 

    Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί και με άλλους όρους, πχ. σε εβδομαδιαία βάση. Μπορεί ακόμα να συνδυαστεί και με την κλήρωση για τον μυστικό μαθητή της εβδομάδας. Αν κάποιος δηλαδή έχει κληρωθεί και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πέντε αυτοκόλλητα (ένα για κάθε μέρα της εβδομάδας) θα παίρνει το βραβείο.
   Για να τις φτιάξετε:
1. Εκτυπώστε το αρχείο σε λευκά ή χρωματιστά χαρτιά.
2. Κόψτε τις καρτέλες.
3. Γράψτε τα ονόματα των μαθητών.
4. Πλαστικοποιήστε και είναι έτοιμες.

    Για να έχω συγκεντρωμένες τις καρτέλες, έκανα στις γωνίες τρύπες με το διακορευτή και τις πέρασα από ένα κρίκο. Μπορείτε, όμως, και να τις βάλετε κάπου στην τάξη (σε τοίχο, φελοπίνακα κ.ά.)

Η ασπρόμαυρη εκδοχή.

Και η έγχρωμη εκδοχή!


Σχόλια

  1. Γαλήνη καλησπέρα!

    Μου αρέσει πάρα πολύ το blog σου και βρίσκω τις ιδέες σου φανταστικές. Για αρχή λέω να χρησιμοποιήσω τις καρτέλες επιβράβευσης. Μια ερώτηση: τις καρτέλες τις έχεις φτιάξει μόνη σου ή τις βρήκες έτοιμες; Βλέπεις, επειδή εγώ διδάσκω Αγγλικά θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να κάνω κάποιες μικροαλλαγές...

    Φιλιά,
    Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μίνα!
      Οι ιδέες υπάρχουν ήδη. Εγώ απλά βρίσκω όσες μου αρέσουν, τις εφαρμόζω και τις μοιράζομαι μαζί σας! Όλο το υλικό που έχω αναρτήσει, το φτιάχνω μόνη μου. Τις συγκεκριμένες καρτελίτσες τις έφτιαξα στο word με πλαίσιο και πινακάκι. Μετά πρόσθεσα τα σχεδιάκια. Μπορείς βέβαια να βρεις έτοιμες στα αγγλικά. Υπάρχει πολύ υλικό από αγγλόφωνους συναδέλφους στο διαδίκτυο!

      Διαγραφή
  2. καλησπερα και συγχαρητηρια για το πολυ χρησιμο blog σου!! να σε ρωτησω οσον αφορα τις καρτελες επιβράβευσης. Οταν συμπληρωνουν τα αυτοκολλητακια τι βραβειο θα μπορουσαμε να δινουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νικολέτα! Προσωπικά προτιμώ τις μη υλικές αμοιβές. Θα μπορούσες να δίνεις μικροπραγματάκια όπως γόμες, ξύστρες, μολυβάκια κ.ά. αν θες. Μπορείς όμως να κάνεις κλήρωση μεταξύ αυτών που έχουν συμπληρώσει πέντε αυτοκολλητάκια, ένα για κάθε μέρα και να δίνεις το βραβείο του μαθητή της εβδομάδας ή να δίνεις σε περισσότερα παιδιά κάποιο διαφορετικό βραβείο (ο πιο επιμελής, ο καλύτερος βοηθός κλπ)

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Γαλήνη! Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου! Ποιες μη υλικές αμοιβές θα πρότεινες; Για Α τάξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O τίτλος του μαθητή της εβδομάδας ή της ομάδας της εβδομάδας (δες τις σχετικές αναρτήσεις στη σελίδα) είναι ένα μη υλικό κίνητρο. Μπορείς να έχεις μια ώρα την εβδομάδα ελεύθερη και να διαλέγουν τα παιδιά τι θα κάνετε εκείνη την ώρα (κάποιο παιχνίδι, ζωγραφική, τραγουδάκια κλπ). Άλλη ιδέα είναι να καθίσουν με όποιον θέλουν για μια εβδομάδα. Ανάλογα με το υλικό που έχεις μπορείς να τροποποιήσεις τις ιδέες για να εξυπηρετούν τη δική σου τάξη.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες ιδέες για τις μη υλικές αμοιβές! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Βραχιολάκια για το Μάρτη!

Όξω Κουτσοφλέβαρε,  να 'ρθει ο Μάρτης με χαρά και με πολλά λουλούδια (επιτέλους!) Για να υποδεχτούμε τον πρώτο μήνα της άνοιξης, συνηθίζουμε να ετοιμάζουμε βραχιολάκια με κόκκινες και λευκές κλωστές, τα γνωστά μας "μαρτάκια". Σύμφωνα με την παράδοση, για να προστατευτούν από τον ήλιο του Μάρτη, οι άνθρωποι έφτιαχναν βραχιολάκια από κόκκινη, λευκή ή και χρυσή κλωστή στριμμένη που είχαν δέσει την προηγούμενη νύχτα σε μια τριανταφυλλιά για να τη δουν τ' αστέρια.