Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σφραγιδομπισκοτάκια για τα Χριστούγεννα!

   Για τα φετινά μας κεράσματα στο σχολείο, επέλεξα να ψήσω μπισκοτάκια που τα λατρεύουν μικροί και μεγάλοι! Δοκίμασα τη συνταγή της Αθηνάς, που βρήκα στο Χριστουγεννιάτικο τεύχος του διαδικτυακού περιοδικού "C2-Crafting & Cooking" και βγήκαν υπέροχα! Τραγανά αλλά όχι σκληρά και πεντανόστιμα! Επειδή χρειαζόμουν αρκετά κομμάτια, διπλασίασα τα υλικά που έδινε η συνταγή και βγήκαν σαράντα έξι τεμάχια, σχετικά μεγάλα.  

 Ακολούθησα τις οδηγίες εκτέλεσης ακριβώς και άπλωσα τη ζύμη με τον πλάστη. Για να φτιάξω τα σχέδια χρησιμοποίησα σφραγίδες για μπισκότα με χριστουγεννιάτικη παράσταση. Πρώτα σφράγιζα τη ζύμη και μετά με τη βοήθεια ενός ποτηριού έκοβα τα στρογγυλά μπισκότα. Δοκίμασα να κόψω πρώτα και να σφραγίσω έπειτα, αλλά μου χαλούσε το σχήμα του μπισκότου κι έτσι προτίμησα τον άλλο τρόπο. Τα ετοίμαζα λίγα λίγα και τα έψηνα στους 180 βαθμούς, στον αέρα, όπως έλεγε η συνταγή, αλλά για 3-4 λεπτά παραπάνω γιατί ήταν πιο χοντρά. 






  Όταν κρύωσαν καλά, τα έβαλα σε διαφανή σακουλάκια που βρήκα σε κατάστημα με υλικά συσκευασίας. Τα έκλεισα με κόκκινες κορδελίτσες και κόλλησα σε κάθε σακουλάκι από ένα αυτοκόλλητο. Απλά, λιτά κι ωραία! Εκτός από κέρασμα στο σχολείο, μπορούμε να τα φτιάξουμε για τους καλεσμένους μας  στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι! 

Ό,τι και να κάνετε, να περάσετε όμορφα αυτά τα Χριστούγεννα!!! Υγεία, Αγάπη και Χαρά!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.