Μια διαφορετική ιστορική γραμμή, φτιαγμένη από τα ίδια τα παιδιά, τους μαθητές του Γιάννη Σταράκη, τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω, για ακόμη μια φορά, για το υλικό που μοιράζεται μαζί μας, μέσω της σελίδας Ιδέες για δασκάλους. Την είχαμε ξαναδεί στην ανάρτηση: Αν θες την ιστορία καλύτερα να μάθεις, φτιάξε δυο στιχάκια, ξεκίνα να ριμάρεις. Τώρα όμως σας την παρουσιάζουμε ολοκληρωμένη, όπως διαμορφώθηκε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, από τα παιδιά της Ε του Γιάννη.
Παρακάτω θα βρείτε δύο αρχεία, ένα σε κάθετη διάταξη με τις χρονολογίες, τα στιχάκια και τις επεξηγήσεις και ένα σε οριζόντια που περιλαμβάνει και χαρακτηριστικές εικόνες για κάθε χρονολογία. Μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα χρησιμοποιήσετε. Ωστόσο η βασική ιδέα είναι για κάθε σημαντική χρονολογία, τα ίδια τα παιδιά να μπαίνουν στη διαδικασία να σκαρώσουν στιχάκια που ταιριάζουν. Έτσι θα φτιάξουν τη δική τους ξεχωριστή ιστορική γραμμή που θα τους βοηθήσει να θυμούνται πιο εύκολα χρονολογίες και γεγονότα.
Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να δουλέψουμε την ιστορική γραμμή και των υπόλοιπων τάξεων!
Πολύ πρωτότυπη ιδέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το χρησιμοποιήσω σίγουρα!
Όμως άλλαξα το 146 μ.Χ. σε 146 π.Χ!
Μην σας ξεφύγει..
Εκ παραδρομής! Μόλις διορθώθηκε! Ευχαριστώ για την επισήμανση! :-)
ΔιαγραφήΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Ρούλα! Οι σύνδεσμοι βρίσκονται στο κάτω μέρος της ανάρτησης με πορτοκαλί γράμματα. Ιστορική γραμμή 1 και 2.
ΔιαγραφήΠανέξυπνο !!! Respect !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτότυπο! Συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφή