Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διακόσμηση πόρτας: Πουλάκια στα σύρματα


   Μια απλή και πολύ γρήγορη ομαδική σύνθεση, με την οποία μπορούμε να διακοσμήσουμε την πόρτα ή και άλλα σημεία της τάξης (τοίχο, παράθυρο, φελοπίνακα). Χρειαζόμαστε μόνο χαρτόνια σε διάφορα χρώματα και αυτοκόλλητη ταινία, κατά προτίμηση σε κάποιο χρώμα για να φαίνεται (όχι τη διαφανή).
 
Τα παιδιά με την βοήθεια του πατρόν, που θα βρείτε παρακάτω, σχεδιάζουν τα πουλάκια στα χαρτόνια και τα κόβουν. Αν ο καθένας κάνει από δύο είναι αρκετά για να γεμίσει η πόρτα. Κολλάμε κομμάτια της ταινίας στην πόρτα, όπως φαίνεται στη φωτογραφία και τοποθετούμε τα πουλιά πάνω τους σε διάφορα σημεία. Έτσι εύκολα και απλά, μέσα σε 1-2 διδακτικές ώρες είναι έτοιμη η πόρτα της τάξης! Στη φωτογραφία βλέπετε την πόρτα που έφτιαξαν οι μαθητές της Στ' του Πάρη με το δάσκαλό τους!




Την ιδέα πήραμε όταν είδαμε τα αυτοκόλλητα πουλάκια για παράθυρο στο coxandcox.co.uk.
Εδώ θα βρείτε το πατρόν για να φτιάξετε κι εσείς αυτή τη σύνθεση. 

Σχόλια

  1. Πολύ καλή ιδέα! Η υλοποίησή της, εκτός του ότι έχει ένα όμορφο αποτέλεσμα, προυποθέτει και τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε! Όντως οι ομαδικές συνθέσεις διαφόρων ειδών, είναι ένας τρόπος να ωθήσουμε τα παιδιά στη συνεργασία μεταξύ τους, αλλά και να ομορφύνουμε το χώρο μας. Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια! ;-)

      Διαγραφή
  2. Και αυτή η ιδέα είναι πολύ καλή αλλά γενικά και το blog είναι χρήσιμο και αξιόλογο. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.