Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στολιδάκια και cupcakes τα φετινά μας κεράσματα!

    Τα στολιδάκια που έφτιαξα το Σάββατο επιτέλους στέγνωσαν (με τη βοήθεια της σόμπας μας, αλλά στέγνωσαν πάντως!). Θυμηθείτε πώς γίνονται στην ανάρτηση Στολίδια από ζύμη κορν-φλάουρ και μαγειρικής σόδας


    Τους πέρασα, λοιπόν, κόκκινες κορδέλες και έγραψα ευχές στο πίσω μέρος, με λεπτό ανεξίτηλο μαρκαδόρο. Παρεμπιπτόντως, οι κορδέλες πέρασαν πολύ πιο εύκολα από τις τρύπες που είχα κάνει με το καλαμάκι, σε σχέση με αυτές που έκανα με την οδοντογλυφίδα, οπότε προτιμήστε το πρώτο, όταν τα κάνετε. 
 Στη συνέχεια, τα έβαλα ένα ένα σε μικρά, διαφανή, πράσινα πουγκάκια και τα έδεσα.
Τα πουγκιά με τα στολίδια, τα έβαλα όλα μαζί σε ένα καλάθι, στο οποίο έβαλα πρώτα μια στρώση τσαλακωμένο κόκκινο ριζόχαρτο για να μη χτυπηθούν τα στολίδια. 
Το καλάθι με τα δωράκια ήταν έτοιμο!
   Τα πουγκάκια στο καλάθι ήταν είκοσι ένα για τα εικοσι ένα παιδάκια της τάξης του Πάρη. Αλλά δεν τους ετοιμάσαμε μόνο αυτά! Όπως κάθε χρόνο, φτιάξαμε και φέτος τα γλυκά μας! Πέρυσι ψήσαμε μπισκότα ανθρωπάκια, αλλά φέτος είπαμε να δοκιμάσουμε να κάνουμε cupcakes! Μικρά ατομικά κέικ, δηλαδή, που στολίσαμε με γλυκιά μαρέγκα και καραμελάκια! Ιδού:

  Διάλεξα τη μαρέγκα γιατί είναι πιο ελαφριά από τη βουτυρόκρεμα  και στέκεται χωρίς να χαλάει το σχήμα της. Και από γεύση ήταν τέλεια! Το έφαγαν όλο τα παιδιά! :D :D :D
   Τελευταία πινελιά ήταν τα διακοσμητικά σπιτάκια και ταρανδάκια που κάρφωσα στα κεκάκια. 
  Τα έβαλα σε μία μεγάλη στρογγυλή πιατέλα, την έδεσα με διαφάνεια και κορδέλα και τέλος! Έτοιμα για το σχολείο! 
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και να μπορούμε να κάνουμε ακόμα καλύτερα!
Καλές γιορτές
 &
καλή ξεκούραση σε όλους τους συναδέλφους!

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφα όλα! Μπράβο! Καλές γιορτές Γαλήνη μου!!! Υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάρω μου! Πάντα με τον καλό σου λόγο! Καλές γιορτές! Χρόνια πολλά κ καλά!

      Διαγραφή
  2. Με το καλαμάκι η τρύπα δεν γίνεται πολύ μεγάλη;; Δεν την έχω δοκιμάσει την συνταγή και η αλήθεια είναι ότι από μόνη μου θα το δοκίμασα με οδοντογλυφίδα! Μου κάνει εντύπωση που έγινε τρύπα με καλαμάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελπίδα! Κάτω από την πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης, στις πρώτες σειρές του κειμένου υπάρχει ο σύνδεσμος που παραπέμπει στη διαδικασία κατασκευής. Εκεί θα δεις και φωτογραφίες με το άνοιγμα της τρύπας και με καλαμάκι και με οδοντογλυφίδα. Στις οδηγίες ανέφερα πως χρησιμοποίησα τα μικρά καλαμάκια (αυτά που είναι για τον espresso freddo ας πούμε). Εμένα με βόλεψαν πάρα πολύ γιατί έκαναν την ιδανική σε μέγεθος τρύπα για να περάσεις μετά την κορδελίτσα και έπαιρναν μαζί και το υλικό όπως σήκωνα το καλαμάκι από τη ζύμη. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.