Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χρωματιστό χρονολόγιο της Ιστορίας της Δ' Δημοτικού

    Σε συνέχεια της ανάρτησης το Χρωματιστό χρονολόγιο της Ιστορίας της Ε' Δημοτικού, σας παρουσιάζω το αντίστοιχο χρονολόγιο, με τα σημαντικότερα γεγονότα των αρχαίων χρόνων αυτή τη φορά, για το μάθημα της Ιστορίας της Δ' Δημοτικού. Με τη βοήθεια του σχολικού εγχειριδίου και του Χρονολόγιου  από το πρόγραμμα εκπαίδευσης των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, κατέληξα σε 24 καρτέλες με τα γεγονότα της αρχαίας ιστορίας.

   Για το συγκεκριμένο, προτείνω στην εκτύπωση να χρησιμοποιήσετε ίδιο χρώμα χαρτί για τις καρτέλες της ίδιας ιστορικής περιόδου (γεωμετρικά, αρχαϊκά, κλασικά, ελληνιστικά χρόνια) και όχι διάφορα χρώματα όπως στο χρονολόγιο της Ε' Δημοτικού.
 
Δείτε και τη φωτογραφία από την τάξη που είχα υποσχεθεί, εδώ.

Εκτυπώστε το Χρονολόγιο της Ιστορίας της Δ' Δημοτικού.

Για το Χρονολόγιο της Στ' τάξης πατήστε εδώ

Σχόλια

  1. ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ !!! ΠΟΣΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ!!!! ΕΥΓΕ ΣΟΥ. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ...
    ΣΟΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! Να είσαι καλά! Κάθε φορά που χρειαζόμουν κάτι το έφτιαχνα. Σιγά-σιγά μαζεύτηκαν!

      Διαγραφή
  2. Σ ευχαριστώ πολύ για το χρονολόγιο! Μεγάλη βοήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Βραχιολάκια για το Μάρτη!

Όξω Κουτσοφλέβαρε,  να 'ρθει ο Μάρτης με χαρά και με πολλά λουλούδια (επιτέλους!) Για να υποδεχτούμε τον πρώτο μήνα της άνοιξης, συνηθίζουμε να ετοιμάζουμε βραχιολάκια με κόκκινες και λευκές κλωστές, τα γνωστά μας "μαρτάκια". Σύμφωνα με την παράδοση, για να προστατευτούν από τον ήλιο του Μάρτη, οι άνθρωποι έφτιαχναν βραχιολάκια από κόκκινη, λευκή ή και χρυσή κλωστή στριμμένη που είχαν δέσει την προηγούμενη νύχτα σε μια τριανταφυλλιά για να τη δουν τ' αστέρια.