Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πώς αισθάνεσαι σήμερα;

    Αντί για το δέντρο των συναισθημάτων, ή και συμπληρωματικά, μπορούμε να φτιάξουμε μια αφίσα με φατσούλες-σκιτσάκια που αναπαριστούν διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις. Όπως και στο δέντρο, έτσι κι εδώ
οι μαθητές θα κολλούν το όνομά τους στη φατσούλα που τους εκφράζει καλύτερα και θα τους δίνουμε τη δυνατότητα, ανά κάποια διαστήματα, να μιλήσουν γι' αυτό και αν θέλουν, να πουν γιατί αισθάνονται έτσι.
    Υπάρχουν πολλά σχέδια στο διαδίκτυο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την αφίσα. Εμένα μου άρεσαν αυτά της εικόνας. Τα εκτύπωσα και τα αντέγραψα σε χαρτί του μέτρου για να φτιάξω μια μεγάλων διαστάσεων αφίσα. Στη συνέχεια, την έντυσα με διαφανές αυτοκόλλητο (αυτό που βάζουμε στα σχολικά βιβλία) για να κολλάμε και να ξεκολλάμε τα χαρτάκια, χωρίς να καταστρέφεται.
   Τη συγκεκριμένη αφίσα, τη χρησιμοποιήσαμε και ως βοήθημα για την απόδοση συναισθημάτων με μεγαλύτερη ακρίβεια σε εκθέσεις.  Επίσης, όταν είχαμε ελεύθερο χρόνο, ένας ένας προσπαθούσαν να μιμηθούν την έκφραση κάποιου σκίτσου και οι υπόλοιποι έπρεπε να καταλάβουν ή να μαντέψουν ποιο σκίτσο είχε διαλέξει ο συμμαθητής τους.
   Την εικόνα με τα συναισθήματα στα αγγλικά θα τη βρείτε εδώ.

Σχόλια

  1. το λατρεβω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτική δουλειά.Θα μπορούσες να μου πεις που μπορώ να βρω τέτοιες φατσούλες στο internet? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Εδώ θα βρεις την εικόνα με τα συναισθήματα στα αγγλικά: http://www.google.gr/imgres?biw=1280&bih=699&tbm=isch&tbnid=N1F8ZbYuqrJWqM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fourtoysstories.wordpress.com%2F2012%2F01%2F09%2Fhow-are-you-feeling-today%2F&docid=Nx_-oOBWZGRMjM&imgurl=http%3A%2F%2Fourtoysstories.files.wordpress.com%2F2012%2F01%2Fhowareyou_grey1.gif&w=364&h=562&ei=b6X3UsLHL6KN0AWk2oHgDQ&zoom=1&ved=0CH8QhBwwDw&iact=rc&dur=1115&page=1&start=0&ndsp=22

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική δουλειά! Αυτόν τον καιρό ασχολούμαι κι εγώ με ένα πρόγραμμα σχετικό με τα συναισθήματα και θα ήθελα να τον φτιάξω κι εγώ αυτόν τον πίνακα. Θα ήθελα να σε ρωτήσω πώς μεγέθυνες τα πρόσωπα. Εγώ αποθήκευσα την εικόνα και την άνοιξα με το πρόγραμμα της ζωγραφικής. Έπειτα προσπάθησα να τα αντιγράψω ένα ένα στο word σε μέγεθος Α4 αλλά βγαίνουν θολά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Βασιλική! Αυτή την αφίσα την έφτιαξα πριν 3 χρόνια περίπου στο χέρι. Τα έβλεπα μικρά και τα έφτιαχνα με μολύβι σε χαρτί του μέτρου. Μετά τα πέρασα με μαρκαδόρο και έγραψα από κάτω τις λέξεις. Αν δυσκολεύεσαι να το κάνεις έτσι, μπορείς να εκτυπώσεις αυτά που έφτιαξες κι ας είναι θολά. Βάλε από πάνω ένα άσπρο χαρτί και αντίγραψέ το με ένα μολυβάκι. Μπορείς να τα κολλήσεις στο παράθυρο για να φαίνονται καλύτερα. Μετά τα περνάς με μαρκαδόρο και θα είναι έτοιμα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Βραχιολάκια για το Μάρτη!

Όξω Κουτσοφλέβαρε,  να 'ρθει ο Μάρτης με χαρά και με πολλά λουλούδια (επιτέλους!) Για να υποδεχτούμε τον πρώτο μήνα της άνοιξης, συνηθίζουμε να ετοιμάζουμε βραχιολάκια με κόκκινες και λευκές κλωστές, τα γνωστά μας "μαρτάκια". Σύμφωνα με την παράδοση, για να προστατευτούν από τον ήλιο του Μάρτη, οι άνθρωποι έφτιαχναν βραχιολάκια από κόκκινη, λευκή ή και χρυσή κλωστή στριμμένη που είχαν δέσει την προηγούμενη νύχτα σε μια τριανταφυλλιά για να τη δουν τ' αστέρια.