Κόβουμε μικρά χαρτονάκια. Ένα για κάθε μαθητή και ένα για εμάς. Γράφουμε σε κάθε χαρτονάκι από ένα όνομα και με κολλητική ταινία τα τοποθετούμε πάνω σε ένα πλαστικοποιημένο blob tree (Α3 διαστάσεων ή και μεγαλύτερο). Εξηγούμε στους μαθητές μας ότι μπορούν όποτε θέλουν να τοποθετούν το χαρτονάκι με το όνομά τους σε όποια θέση θέλουν επάνω στην αφίσα. Μία φορά την εβδομάδα ή και συχνότερα μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση πάνω σ' αυτό.
Όποιος θέλει,ακόμα και ο δάσκαλος ή η δασκάλα, θα εξηγεί στην ομάδα για ποιο λόγο έχει επιλέξει τη συγκεκριμένη θέση. Με αυτό τον τρόπο θα εντοπίζουμε εύκολα αν κάποιο παιδί αντιμετωπίζει δυσκολίες να ενσωματωθεί ή τον απασχολεί κάτι γενικότερα.
Το αρχείο που χρησιμοποίησα το βρήκα εδώ. Το μεγέθυνα σε Α3, έκοψα γύρω-γύρω το δέντρο και τις φιγούρες, τα κόλλησα σε χρωματιστά χαρτιά και το πλαστικοποίησα για να κολλάνε και να ξεκολλάνε τα χαρτάκια χωρίς να χαλάει.
Υπάρχουν αντίστοιχα εργαλεία που διαφοροποιούνται ανάλογα με τη χρήση για την οποία τα θέλουμε και την ομάδα στην οποία απευθυνόμαστε. Θα βρείτε όσες πληροφορίες χρειάζεστε εδώ.
Tέλεια ιδέα. Για μικρότερους μαθητές, παρόμοια φιλοσοφία, έχει το "θερμόμετρο των συναισθημάτων".
ΑπάντησηΔιαγραφή