Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελληνική Σημαία από γλωσσοπίεστρα!

    Αυτές τις μέρες έψαχνα στο διαδίκτυο να βρω μια διαφορετική κατασκευή σημαίας και διάλεξα αυτή με τα αγαπημένα γλωσσοπίεστρα! Πήρα τα μικρά και λεπτά και δούλεψα με τα μπλε και αυτά στο χρώμα του ξύλου. 

     Συνολικά για την κατασκευή χρειάστηκα 11 ξυλάκια (7 μπλε και 4 στο χρώμα του ξύλου). Μπορεί να γίνει και μόνο με τα άχρωμα και να τα βάψουμε εμείς με μπλε και άσπρο χρώμα.Πέρα από τα γλωσσοπίεστρα χρειάστηκα ένα βαζάκι με λευκό πλαστικό χρώμα, ένα κοπίδι, χαρτόνι από κούτα και το πιστόλι σιλικόνης.

Συγκεκριμένα:

1. Έβαλα πάνω πάνω 5 μπλε γλωσσοπίεστρα και μετά ενναλάξ άχρωμα και μπλε.
2. Έβαψα με λευκό πλαστικό χρώμα το σταυρό και τη 2η, 4η, 6η και 8η  ρίγα.
3. Τα άφησα να στεγνώσουν.
4. Έκοψα με κοπίδι τις άκρες από δύο άλλα άχρωμα ξυλάκια και τα κόλλησα στο πίσω μέρος της σημαίας με σιλικόνη. 
5. Έκοψα από μια κόυτα ένα κομμάτι 5εκ x 5εκ και το δίπλωσα στη μέση.
6. Το κόλλησα, όπως φάινεται στη φωτογραφία, στο πίσω μέρος, αφήνοντας περιθώριο ενός εκατοστού από κάτω, για να μπορεί να στηριχτεί η σημαία.

 Έτοιμη η σημαία μας!!!
Αν φτιάξετε τέτοια σημαιάκια με τα παιδιά σας, μπορείτε να τα ακουμπήσετε σε θρανία, περβάζια, πάγκους ή να τα κρεμάσετε βάζοντας αντί για χαρτόνι, σκοινί στο πίσω μέρος και να στολίσετε επετειακά την τάξη σας!
   

Για απλά σημαιάκια από χαρτί δείτε την ανάρτηση: Απλά ελληνικά σημαιάκια

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Βραχιολάκια για το Μάρτη!

Όξω Κουτσοφλέβαρε,  να 'ρθει ο Μάρτης με χαρά και με πολλά λουλούδια (επιτέλους!) Για να υποδεχτούμε τον πρώτο μήνα της άνοιξης, συνηθίζουμε να ετοιμάζουμε βραχιολάκια με κόκκινες και λευκές κλωστές, τα γνωστά μας "μαρτάκια". Σύμφωνα με την παράδοση, για να προστατευτούν από τον ήλιο του Μάρτη, οι άνθρωποι έφτιαχναν βραχιολάκια από κόκκινη, λευκή ή και χρυσή κλωστή στριμμένη που είχαν δέσει την προηγούμενη νύχτα σε μια τριανταφυλλιά για να τη δουν τ' αστέρια.