Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Class Dojo! Και η διαχείριση της τάξης γίνεται πολύ πιο εύκολη! Μαγικό και πανεύκολο!


       Σήμερα, εντελώς τυχαία, μέσα από σχόλια ξένων συναδέλφων στο facebook, γνώρισα το Class Dojo και ενθουσιάστηκα! Τι είναι αυτό; Είναι ένας εύκολος και άμεσος τρόπος διαχείρισης της τάξης μέσω ενός λογισμικού!


Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι :
- να έχετε ένα laptop/pc/tablet στην τάξη (αν είναι εφικτό και προβολέα)
- να έχετε σύνδεση στο internet
- να μπείτε στην ιστοσελίδα
- να δημιουργήσετε δωρεάν το λογαριασμό σας
- να φτιάξετε την τάξη σας, δίνοντας στα avatar τα ονόματα των μαθητών σας
και είστε έτοιμοι!

     Το έχετε ανοιχτό στην τάξη και δίνετε ή παίρνετε πόντους από τους μαθητές σας, ανάλογα με το αν παρουσιάζουν επιθυμητές ή μη συμπεριφορές.
     Το Class Dojo έχει έτοιμες τις καρτέλες με τις επιθυμητές και μη συμπεριφορές στα αγγλικά, αλλά εσείς μπορείτε να τις επεξεργαστείτε στα ελληνικά, να αφαιρέσετε όποιες δεν θέλετε και να προσθέσετε τις δικές σας (δείτε τις παρακάτω εικόνες)!

Επίσης σας δίνει κωδικούς για τους μαθητές, ώστε να μπορούν να βλέπουν τα στατιστικά τους από το σπίτι ή το σχολείο και να επεξεργαστούν μόνοι τους το avatar τους.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε συνδυαστικά με τον μαθητή της εβδομάδας ή την ομάδα της εβδομάδας!


Επισκεφτείτε το Class Dojo !

Σχόλια

  1. Πολυ καλο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! θα το χρησιμοποιήσω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε λίγο καιρό μάλλον θα υπάρχει και στα ελληνικά η συγκεκριμένη ιστοσελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δουλεύω εδώ και δύο χρόνια και είχε πολύ καλά αποτελέσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι εγκεκριμενο απο το υπουργειο παιδειας; θελουμε αδεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σταματίνα! Το class dojo είναι ένα σύστημα επιβράβευσης όπως και τα αυτοκόλλητα στις καρτέλες ή τις χαρούμενες φατσούλες και τα βραβεία που δίνουμε στα παιδιά.

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ η ιδέα αλλά κόλλησα στο ότι ζητάει προσωπικές πληροφορίες των παιδιών. Εσείς που το χρησιμοποιείτε
    πήρατε άδεια από τους γονεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν φτιάχνω τη νέα τάξη μου, γράφω το ονοματεπώνυμο των μαθητών μου και τίποτα άλλο. Μετά ορίζω τις δράσεις και συμπεριφορές που θα επιβραβεύονται και με πόσους πόντους η καθεμία και είμαι έτοιμη. Δε μου έχει ζητηθεί υποχρεωτικά κάποιο άλλο προσωπικό στοιχείο μέχρι τώρα. Άδεια από τους γονείς θα χρειαστεί αν χρησιμοποιήσουμε και τις υπόλοιπες επιλογές της εφαρμογής, για είσοδο του μαθητή και γονέα στο σύστημα από το σπίτι, με δικούς τους κωδικούς, ώστε να παρακολουθούν την πρόοδό του ανά πάσα στιγμή.

      Διαγραφή
  6. ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ 4 ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΚΑ ΟΜΩΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΑΖΕΨΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΤΕ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εφαρμογή έχει παρουσιολόγιο. Όταν ένας μαθητής λείπει, παίρνει απουσία. Έτσι οι πόντοι που δεν παίρνει εκείνη την ημέρα ή τις ημέρες που λείπει δεν επηρεάζουν την εικόνα του στο class dojo. Άλλωστε με την εφαρμογή αυτή δε μετράμε ποιος έχει πιο πολλούς πόντους συνολικά. Κάθε μαθητής επιβραβεύεται με πόντους για τη συνέπειά του π.χ., τη συμπεριφορά του, την συμμετοχή του, την πρόθεση να βοηθήσει τον συμμαθητή του, ό,τι έχει ορίσει ο καθένας τέλος πάντων. Αν κάπου έχει λιγότερους πόντους, είναι απλά ένας τρόπος για να δει σε τι μπορεί να βελτιωθεί. Δεν λέμε ο τάδε συγκέντρωσε πιο πολλούς πόντους κλπ.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα, γνώρισα και εγώ αυτή την εφαρμογή από τη δική σας σελίδα. Θέλω να ρωτήσω αν ξέρετε αν υπάρχει κάποια υποστηρικτική ομάδα, ίσως σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, συγκεκριμένα για Έλληνες εκπαιδευτικούς, με σκοπό ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Επίσης, δεν έχω καταλάβει ακόμα αν οι γονείς θα βλέπουν συγκεκριμένα για το δικό τους παιδί ή γενικά για όλους τους μαθητές, γιατί φαντάζομαι ότι αν βλέπουν το σύνολο μπορεί κάποιοι μαθητές να στοχοποιηθούν λόγω συμπεριφοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια ομάδα σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Έχουμε δει ότι στο 2ο Δημοτικό Ιαλυσού που έχει σελίδα στο FB, χρησιμοποιούν το class dojo εδώ και κάποια χρόνια και έκαναν μια επιμόρφωση σε εκπαιδευτικούς. Ίσως μπορείτε να τους απευθυνθείτε για απορίες ή ανταλλαγή απόψεων. Όσο για τους γονείς έχουν πρόβαση μόνο στον λογαριασμό του δικού τους παιδιού και όχι στο σύνολο της τάξης, αυτό είναι σίγουρο. Για οποιαδήποτε άλλη απορία είμαστε στη διάθεσή σας.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης

     Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, που έχω αναρτήσει ως τώρα. Ανάλογα με τους μαθητές που θα έχουμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποια από αυτές ή και συνδυασμό περισσότερων αν χρειαστεί. Ας τις θυμηθούμε!

Παιχνίδια γνωριμίας για το σχολείο

  Τις πρώτες μέρες κάθε καινούριας σχολικής χρονιάς και πριν μπούμε σε πρόγραμμα, αφιερώνουμε κάποιες ώρες για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά, να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα. Σ' αυτή την ανάρτηση, συγκεντρώσαμε τα παιχνίδια γνωριμίας που έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα. Διαλέξτε ένα ή περισσότερα και συνδυάστε τα με δραστηριότητες συνεργασίας, που θα βρείτε εδώ , για ένα ευχάριστο ξεκίνημα!

Οι κανόνες της τάξης μας

        Μια χρονιά ζήτησα από τους μαθητές μου να σκεφτούν τα θετικά και τα αρνητικά της προηγούμενης χρονιάς και να προτείνουν τρόπους ώστε να κρατήσουμε για τη νέα χρονιά μόνο τα θετικά.   

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Β

[ Η ανάρτηση θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς]   Όπως και στην Πρώτη τάξη (βλ. Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α ), έτσι και στη Δευτέρα μελετάμε τη γραμματική μέσα από το διαδραστικό τετράδιο. Οι γραμματικοί κανόνες αποτυπώνονται με απλά λόγια, παραδείγματα και εικόνες, σε διαφορετικού χρώματος χαρτάκια. Αυτά τα χαρτάκια τα κολλάμε στο τετράδιο γλώσσας. Κάτω ή δίπλα από αυτά, κάνουμε σύντομες ασκήσεις εμπέδωσης του κανόνα που μελετάμε.  Στην πορεία, θα ενημερώνουμε το αρχείο, με σκοπό να το έχουμε ολοκληρώσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Το "μπρελόκ" της Προπαίδειας!

     Τη συγκεκριμένη ιδέα την πήρα από μια δασκάλα, στη διάρκεια της πρακτικής μου σε σχολείο της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus. Είχε Β' δημοτικού και έπαιζε με τους μαθητές της ένα παιχνίδι με την προπαίδεια. Σε όποιον δυσκολευόταν, έδινε το "μπρελόκ" της προπαίδειας και του ζητούσε μέχρι να ξαναέρθει η σειρά του να μελετήσει την προπαίδεια ενός συγκεκριμένου αριθμού. Εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη παρουσίαση και το έφτιαξα για τη γωνιά των Μαθηματικών. Μπορούν να το παίρνουν και οι μαθητές που τους τυχαίνει η επανάληψη στην προπαίδεια στις  δραστηριότητες για τους γρήγορους !

Διαδραστικό τετράδιο: Η γραμματική της Α

[Η ανάρτηση θα ενημερώνεται ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί και το υλικό.]   Ξεκινήσαμε, πριν λίγα χρόνια, με τη γραμματική της Γ ' και Δ ' τάξης. Συγκεντρώσαμε θεωρία και παραδείγματα σε δυο βιβλιαράκια-ευρετήρια. Στην Ε' και Στ' τάξη δίνεται το σχολικό εγχειρίδιο και γι' αυτό δεν φτιάξαμε ξεχωριστό υλικό. Για την Α' και Β', όμως, θέλαμε να ετοιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Στις πρώτες τάξεις, τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη γραμματική. Θέλαμε, λοιπόν, αυτή η πρώτη "συνάντηση" να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη για τους μικρούς μαθητές. Έτσι, αποφασίσαμε, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση , να μετατρέψουμε το τετράδιο της Γλώσσας της Α (σε πρώτη φάση και θα ακολουθήσει και της Β ) σε ένα διαδραστικό τετράδιο γραμματικής, με χρώμα, εικόνες και απλά παραδείγματα που θα διευκολύνουν την μάθηση των πρώτων γραμματικών κανόνων από τα παιδιά.